• Naar de inhoud gaan
WoningbedrijfOpmeer
  • Home
  • Ik huur een woning
    • Betalen
    • Bewonerscommissie
    • Buurtoverlast
    • Huisbewaring
    • Inbraakpreventie
    • Rechten & plichten
    • Reparatie & Onderhoud
    • Verhuizen
    • Woningaanpassing
    • Woningruil
  • Ik zoek een woning
    • Inschrijven
    • Woning te huur
    • Urgentie
  • Over het Woningbedrijf
    • Contact
    • Duurzaam wonen en leefomgeving
    • Nieuwbouw & woonvisie
    • Prestatieafspraken 2021-2022
    • Strategisch Voorraadbeleid
    • Jaarrekening
Zodra er zoekresultaten zijn, gebruik de omhoog/omlaag toetsen om te navigeren en enter om te selecteren. Touch gebruikers, gebruik touch of swipe.
  1. Home
  2. Ik huur een woning
  3. Reparatie & Onderhoud

Reparatie & onderhoud

Reparatieverzoek

Is er iets defect in of aan uw woning? Of in een algemene ruimte? Hier leest u hoe u uw reparatie kunt doorgeven of welk defect u zelf moet repareren.

Onderhouds-ABC

Kijk in het Onderhouds-ABC u welke klussen u zelf moet doen en welke klussen wij voor u doen.

Serviceabonnement

Sommige onderhoudsklussen moet u zelf uitvoeren. Maar bent u niet zo handig? Of heeft u niet zoveel tijd om een klus te doen? Dan is het Serviceabonnement voor u misschien de oplossing.

Keukenbeleid

U kunt bij het Woningbedrijf een aanvraag indienen voor de renovatie of vervanging van uw keuken als deze minimaal 20 jaar oud is. Is uw keuken aan vervanging toe, dan mag u bij het Woningbedrijf een nieuwe keuken uitkiezen. 

Vergoedingen bij noodzakelijk onderhoud

Als gevolg van het noodzakelijk onderhoud kan het voorkomen dat huurder kosten maakt voor nieuwe plafond-, vloer-, wand of raamafwerking. Soms kunt u als huurder een gedeelte van de kosten terugkrijgen. 

Woningbedrijf Opmeer

Klaproos 1, 1716 VS  Opmeer
Postbus 199, 1715 ZK  Spanbroek
Telefoon 0226 - 363 333
E-mail gemeente@opmeer.nl


Wilt u naar de website van de gemeente? www.opmeer.nl(externe link)

Privacyverklaring

Bekijk de privacyverklaring 

Praat met ons mee!

twitterfacebook