• Naar de inhoud gaan
WoningbedrijfOpmeer
  • Home
  • Ik huur een woning
    • Betalen
    • Bewonerscommissie
    • Buurtoverlast
    • Huisbewaring
    • Inbraakpreventie
    • Rechten & plichten
    • Reparatie & Onderhoud
    • Verhuizen
    • Woningaanpassing
    • Woningruil
  • Ik zoek een woning
    • Inschrijven
    • Woning te huur
    • Urgentie
  • Over het Woningbedrijf
    • Contact
    • Duurzaam wonen en leefomgeving
    • Nieuwbouw & woonvisie
    • Prestatieafspraken 2021-2022
    • Strategisch Voorraadbeleid
    • Jaarrekening
Zodra er autocomplete resultaten zijn, gebruik de omhoog/omlaag toetsen om te navigeren en enter om te selecteren. Touch gebruikers, gebruik touch of swipe.
    1. Home
    2. Ik huur een woning
    3. Reparatie & Onderhoud
    4. Reparatieverzoek

    Reparatieverzoek

    Centrale verwarming

    Wat moet u doen als uw cv-ketel, radiator, thermostaat of mechanische ventilatie kapot is, lekt of een storing heeft?

    Glasschade

    Glasschade? Of een ruitbreuk? Lees hier wat u moet doen om de schade te (laten) herstellen.

    Verstopping

    Borrelt uw afvoer? Of loopt de afvoer niet goed door? Hangt er een rioollucht? Dan is er mogelijk sprake van een verstopping in uw woning. Lees hier wat u moet doen.

    Overige reparatieverzoeken

    Geef hier uw overige reparatieverzoeken aan ons door. Ook leest u hier wat u moet doen als er een spoedreparatie nodig is.

    Heeft u gevonden wat u zocht?

    Woningbedrijf Opmeer

    Klaproos 1, 1716 VS  Opmeer
    Postbus 199, 1715 ZK  Spanbroek
    Telefoon 0226 - 363 333
    E-mail gemeente@opmeer.nl


    Wilt u naar de website van de gemeente? www.opmeer.nl(externe link)

    Privacyverklaring

    Bekijk de privacyverklaring 

    Praat met ons mee!

    twitterfacebook